piątek, 1 grudnia 2017

Wyzwaniowe szaleństwa świąteczne



       Najpierw zobaczyłam zabawę u Uli Kartki na BN 2017. Akurat trafiłam na post listopadowy z wytyczną "zimowy domek" Bardzo mi się spodobał temat, więc postanowiłam spróbować sił. Żabek przybywało z każdym dniem, domku na kanwie też, kolejne kartki biorące w zabawie śliczne, wyklejane, ozdobne, wymyślne, a mój domek prościutki, haftowany


Zaczęłam się wahać, ale ... uroczy ten domek ... szkoda było chować do szuflady
Dodałam więc papier welurowy, napis i kartka gotowa. Prościutka, skromniutka...




idealnie pasująca na inną jeszcze zabawę, a mianowicie Święta na okrągło. Akurat Inka otworzyła żabki na wszystkie dotychczasowe wyzwania. Myślę, że pierwsze wyzwanie w tym roku - CAS czyli minimalizm na kartce znalazł tu odbicie


A jak szaleć to szaleć na całego, na kolorowo, wielotorowo i stanie się tak za sprawą zawieszek, które przygotowałam na kolejne wyzwanie Zrób sobie ozdobę choinkową w Klubie Twórczych MAm. Należało przygotować trzy, różniące się od siebie ozdoby choinkowe. Długo nie myślałam nad pierwszą z nich. Sięgnęłam po szydełko i tak powstała pierwsza w tym roku śnieżynka. Córka koniecznie chciała coś ze styropianowych kul, więc wykorzystałam najmniejsza z nich i mamy dwukolorową bombeczkę. W zestawie nie mogło zabraknąć moich ukochanych krzyżyków. Więc szast prast i trzecia zawieszka to domek z wyhaftowaną choinką według własnego pomysłu


Zestaw trzech zawieszek  w komplecie



Zestaw zgłaszam też do zabawy Украшаем елку 2018. Tam to dopiero dziewczyny cuda tworzą i pokazują


Zaszalałam z tymi wyzwaniami, a ile jeszcze muszę nadrobić zaległości, ile jeszcze w grudniu pracy ... Uff gorący okres u mnie:)

8 komentarzy:

  1. Ależ oczywiście, że domek uroczy i idealnie pasuje na oba wyzwania. Nie masz się co wahać! Zawsze trzeba wierzyć w swoje prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączyłam Twoją karteczkę do podsumowania :) nie wiem jak to się stało, że wczoraj Cię nie było... Przepraszam... karteczka jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z domkiem SUPER!
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowany domek wygląda fantastycznie. Kartka wyszła idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda! to kartka na wyzwanie minimalistyczne, chociaż nie oznacza, że nie było przy niej pracy ;) śliczny i delikatny ten haft!

    OdpowiedzUsuń