wtorek, 28 lutego 2017

#16 WYZWANIE - Serca dwa

        

            Codziennie wieczorem, zazwyczaj przed snem przeglądam blogi. Czasem zakładam z góry, że dzisiaj to tylko dwa, trzy, a potem kończy się inaczej, gdy zobaczę w Waszych szpaltach bocznych inny ciekawy blog, a potem jeszcze inny. Hehhe często są to blogi, które sama mam na liście czytelniczej, ale z różnych, nieznanych mi powodów nie wyświetlają się u mnie albo z opóźnieniem. Tak trafiłam, dzień po terminie na zajęcia Cykliczne Szydełko. Za późno, ale spodobały mi się te maleństwa i wolnej chwili wydziergałam serduszko, miało ozdobić sukienkę lalki. ALE.  Wkrótce trafiłam na #16 WYZWANIE - Serca dwa. Wiedziałam od razu, że chcę wziąć w nim udział i wiedziałam co chcę przygotować. Złapałam za szydełko i tym sposobem powstało drugie serduszko. 


Córka wniebowzięta. Wyszperała gumki, bo ona chce takie mieć. Na nic tłumaczenia, że to spinki będą. Ot, gumki do kucyków i już. 
Tak więc powstały gumki i te zgłaszam do konkursu, ale ...



to nie koniec serduszkowej historii. 

5 komentarzy:

  1. Świetne serduszkowe gumeczki:-) A z blogami to też tak mam, od jednego do drugiego i dwie-trzy godziny mijają:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne gumki! Córcia zadowolona, a to najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie gumeczki.. oj ale widzę że na ostatnią chwilę ;) 6 minut przed północą wpis.. potem 5min. po północy próbowałaś go dodać u nas na wyzwanie.. ehh..
    Wyjątkowo zaakceptuję (i dodam) twoją pracę, jednak proszę na drugi raz nie robić tak w ostatnich sekundach, bo to dość ryzykowne...
    Powodzenia.
    Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejjjj nie moge oderwac oczu !! Piękności <3 gratuluje zdolności i wykonania <3

    OdpowiedzUsuń