środa, 1 lutego 2017

Dla Niej


      Porządkując zdjęcia, wzory i  inne dokumenty w laptopie natknęłam się na wiele prac niepublikowanych na blogu. Między innymi na tę kartkę. Kartkę, która wywołuje u mnie wiele wspomnień, wiele wzruszeń. Nie mogę jej tu nie zamieścić.



       Pamiętam dokładnie jak obiecałam sobie, wtedy, przed laty, że wyślę kartkę z życzeniami przed czasem, ładną, samodzielnie, starannie wykonaną



i pamiętam jakby to wczoraj było, że robiłam ją w pośpiechu, z synem, w ostatniej chwili, jak zwykle



i doszła na czas, ale nie tak jak chciałam, tak w ostatniej chwili 



dokładnie w Dniu Babci

W tym roku też chciałam robić
też chciałam, by w końcu bez pośpiechu, na chwilę przed czasem
i pamiętałam o tym, wyjątkowo, wcześniej,
i pewnie doszłaby tak jak chciałam w poprzednich latach,
i zrobiliśmy z dziećmi kartki dla babć
Dla ich babć

3 komentarze: