niedziela, 31 sierpnia 2014

SAL Уютный календарь cz. 9 - Сентябрь


Odkładając sierpniowy hafcik do pudełka z haftami z poprzednich miesięcy uświadomiłam sobie ile już tego roku minęło i że wkrótce koniec naszej SAL-owej zabawy. Sporo się tych haftów uzbierało i obrazki są tak różne. Różne jak i kolejne miesiące. 

We wrześniu miałyśmy do wyhaftowania "winny obrazek", jednak po raz drugi wyłamię się i popełnię inny. Dla mnie, matki uczniów, wrzesień kojarzy się tylko i wyłącznie z początkiem rok szkolnego. Wrzesień to czas biało-granatowego stroju, gorączki szkolnych zakupów,  poszukiwań ostatnich podręczników, czas składek, zebrań i tworzenia nowej organizacji dnia/tygodnia. Długo się nawet nie musiałam zastanawiać co chciałabym haftować, bo dziewczynki z obrazków projektu Veronique Enginer plączą mi się w głowie od dłuższego czasu. Przez chwilkę może był dylemat, którą z nich teraz wyszyć, ale szybko wybór padł na tę piszącą.  Większy problem miałam ze zdobyciem schematu, ale i z tym sobie poradziłam i tak powoli, powoli wyłaniał się taki oto obrazek



Potem z konturkami taki:



Ostatecznie na kalendarzu haft tak się prezentuje:


Uroczy jest ten wzór i chyba długo nie trzeba będzie czekać na drugą dziewczynkę, tę czytającą:) i ... może jeszcze jedno zdjęcie




Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna :)Ja swoje zaległości kalendarzowe nadrobię po powrocie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik - też podobają mi się te dziewczynki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny hafcik, wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek rzeczywiście bardzo uroczy, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń