piątek, 30 grudnia 2011

Szydełkowe gwiazdki i kolejna zakładka



Biorąc udział w TUSAL, oprócz zamieszczanych co miesiąc zdjęć słoiczków, miałyśmy przygotować upominek dla jakiejś Szczęściary. Osoby, którą na początku stycznia wylosuje CyberJulka spośród wszystkich uczestniczek. Miał to być drobny, haftowany upominek dlatego przygotowałam taką oto zakładkę:


Inne prace nadesłane na TUSAL znajdziecie tutaj.
W związku z tym, że chciałam nagrodzić trud CyberJulki włożony w organizację tej zabawy, a było to przed świętami Bożego Narodzenia chwyciłam za szydełko i między karmieniami dziobałam takie śniegowe gwiazdki. Najpierw małe, i takie powędrowały do Organizatorki, a potem zachęcona sukcesem wyczarowałam takie większe śnieżynki, a nawet jedno serduszko;) Wszystko to zawisło na świerkowych gałązkach i ozdabia nasz domek



To może jeszcze fotka przesyłki, którą wysłałam w ramach TUSAL-owej zabawy


1 komentarz:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku, realizacji zamierzeń, spełnienia marzeń i dużo, dużo czasu na robótki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń