piątek, 1 lipca 2011

Pierwsze wygrane candy - Candy u April79


Przejdźmy do jeszcze milszych chwil, zwłaszcza dla mnie:). Otóż jakiś czas temu, bardzo odległy czas, wygrałam Candy u April79. Tak, tak to nie pomyłka, czy jakiś żart. W końcu udało mi się coś wygrać i to jeszcze jakie cudne coś! W końcu, bo brałam udział w wielu candy i dotychczas nigdy mi się nawet nie udało zbliżyć do wygranej. Popatrzcie sami na te cudowności, ale ... po kolei;). Najpierw z koperty wypadło to:



Potem wypadło to:


W sumie wygraną miały być: zielona książka i dwa komplety: zakładka z podstawką w kolorach czerwonym i niebieskim plus niespodzianka dla dziecka:). Zgłaszając się na Candy, zadeklarowałam się, że chętnie podzielę się wygraną  z drugą osobą. Dobrowolnie wyrzekłam się zestawu w moim ulubionym kolorze niebieskim i nawet w najśmielszych oczekiwaniach nie spodziewałam się, że w zamian otrzymam tyle innych cudności. 
Wszystko podzieliłam uczciwie między domowników, a i tak duuużo dla mnie zostało.


Dziękuję April79!!!



3 komentarze:

  1. Gratuluję takiej pięknej wygranej!:)
    Poczytałam sobie wstecz Twojego bloga, to co napisałaś o dzieciach z Domu Dziecka, to bardzo smutne i prawdziwe... Wiesz, ja kiedyś miałam pracować właśnie z Domu Dziecka, miałam tam praktyki, ale potem los rzucił mnie do innych dzieci - też potrzebujących ciepła i miłości. To, co robisz, jest bardzo budujące, podziwiam Cię bardzo. Ja po tych praktykach (szczególnie w Domu Małego Dziecka) długo dochodziłam do siebie.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłaś, nareszcie! :D
    Co się działo z Tobą, kochana, co to za choróbsko Cię przygniotło? :( mam nadzieje, że od teraz będzie już tylko lepiej, każdy dzień będzie lepszy od poprzedniego! Buziaki i pozdrowienia serdeczne zostawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna wygrana, pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń