niedziela, 6 lutego 2011

Zerkając wstecz ...

Zanim zacznę spisywać aktualności, muszę wspomnieć o kilku blogowych wydarzeniach z 2010 roku. Blogi odwiedzam bardziej lub mniej systematycznie od 2 lat. Najpierw oglądałam fotki, wybiórczo opisy, potem zaczęłam wczytywać się w posty i założyłam konto na bloxie. Jeszcze później pojawiły się moje komentarze na bloxie i bloggerze. Ujednoliciłam nicki. W ubiegłym roku przepadłam zupełnie. Niemalże każdego dnia kogoś odwiedzałam w wirtualnym świecie. 
Tym to sposobem wzięłam udział  w urodzinowej uczcie  - TUTAJ  u Splocika z blogu: Splecione nitki i słowa . Dostałam od niej prześliczną zakładkę. Dziękuję:)




Więcej o tym można poczytać na blogu hrabiny, o tu - http://mamaniuni.blox.pl/2010/10/Wpis-dedykowany.html, która użyczyła mi swojego bloga do prezentacji prezentu i podziękowań.


Kolejnym przejawem "aktywności blogowej" był udział w "Jarzębinowej Wymiance" u Moteczka Tu . Prześliczne prezenty otrzymałam od Natolinka, dziękuję raz jeszcze:).




Ja z kolei mogłam obdarować Izoldkę17. Z przygodami, z niepokojem, w bólu, ale udało mi się przygotować wymiankowe podarki na czas. O takie:




Ubiegły roku zakończyłam na słodko:). Millu z blogu  http://millucraftcrochet.blogspot.com/ przysłała mi tuż przed świętami Bożego Narodzenia nie tylko pięknie wyglądające, ale niezwykle smaczne pierniczki. Proszę, można podziwiać...




W Nowy Rok podjęłam decyzję. Zakładam blog. Muszę, po prostu muszę mieć miejsce, gdzie będę mogła na bieżąco przedstawiać swoje prace, dziękować, chwalić się otrzymanymi i wysyłanymi pracami. Więc jestem ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz